• האם המחיר באתר זהה למחיר בחנות ?
בדרך כלל המחירים, זהים למעט מבצעים מיוחדים.
בכל מקרה - המחיר באתר מיועד לרכישות באתר בלבד. ברכישה בחנות המחיר הקובע הוא המחיר המופיע על מדבקת המחיר המוצמדת למוצר בחנות.
  • היכן אפשר לקבל מידע על המוצרים?
אנו משתדלים להוסיף מידע שימושי רב  לכל מוצר ומוצר באתר. התאור כולל בדרך כלל תיאור המוצר, נתונים טכניים, מפרטים, תמונות וסרטי וידאו.
בכל מקרה שמידע זה לא מספק, תוכלו לפנות ישירות לחנות לטלפון 058-4012440 או. ניתן כמובן לפנות במייל ישירות לחנות – coffee@sterns.co.il
  • האם ניתן לקבל הדגמות על מכונות אספרסו לפני הקניה?
כמדיניות החברה, אנו משתדלים להדגים את פעולת מכונות האספרסו שברשותנו. בחנות בפתח תקווה מוצגים באופן קבוע חלק גדול מהמוצרים שבאתר, אך אם ברצונכם לראות מוצר או דגם מסויים, ניתן להתקשר אלינו ואנו נברר אם המוצר מוצג והיכן.
  • האם ניתן לטעום קפה בחנות?
כמדיניות החברה, אנו נותנים ללקוחתנו לטעום קפה בחנות (ללא עלות). הקפה שאנו נותנים לטעום בדרך כלל הוא אחד מתערובות הקפה הטריות שלנו. סוג התערובת נקבע ע"י החנות.
  • למה לקנות דווקא אצלכם?
  • מאיפה אתם מביאים את הקפה שלכם?
  • מה זה מועדון לקוחות?
  •  

 

שאלות שלקוחות שואלים

תגובה אחת

מירי עמיר

מירי עמיר

רכשתי 6 פילטרים למכונת קפה והם לא מתאימים. האם ניתן להחליף את ה 5 שעוד לא פתחתי?

11

השאירו תגובה

כל התגובות עוברות אישור לפי פרסום