הפעלת מכונת מנוף

סוד קפה האספרסו של האיטלקי האמיתי
מכונות המנוף מאפשרות ניצול טוב יותר של הקפה הטחון. בדרך זו אנו מקבלים "שמנת קפה" שהוא למעשה הסוד האמיתי של האספרסו. בואו לגלות את השלבים שיש לעבור כדי להשיג את האספרסו המושלם.




הטמפרטורה הנכונה
הפעילו את המכונה כשהידית במצב תחתון (כלפי מטה). הקפידו לבדוק שיש מים במכונה!! המתינו עד שהמים בתוך הדוד יגיעו לטמפרטורת ההפעלה.

(הנורה הירוקה כובה)



הזרקה ראשונית הידראולית
הרימו את המנוף עד לנקודה העליונה ביותר. בעת הרמת המנוף, המים הרותחים בדוד נכנסים לכוסית החליטה ומתערבבים עם המים הקרים שנמצאים שם ומתקררים ומגיעים לטמפרטורה הנכונה כדי לייצר את האספרסו האיכותי.





הלחץ הנכון
כשמשתמשים בתערובת הקפה האיכותית, קליה טובה וטחינה המתאימה למכונת האספרסו. עם הנמכת המנוף בעוצמה הנכונה, מייצרים את הלחץ המדויק כדי להפיק קפה אספרסו בטמפרטורה של 92 מעלות צלזיוס. זוהי הטמפרטורה המושלמת כדי לקבל את כל התכונות הטובות מהקפה ולהגיע לטעם עוצמתי ושארית טעם הנמשך לזמן רב.

אומנות האספרסו
עם מכונת המנוף אתם מקבלים מיצוי מושלם של הקפה הטחון. ההזרקה הראשונית ההידראולית, ולחץ החליטה בשילוב עם הפיצוי התרמי הם התכונות הטכניות של מכונת המנוף. ההזרקה הראשונית ההידראולית היא תערובת של מים וקיטור בלחץ של 1  בר. הלחץ הראשוני על הקפה הטחון שעדיין הוא רך וסופג את המים. לחץ החליטה מתחיל מ 1 בר ועולה עד ל-9  בר ולבסוף יורד חזרה ל-0 בתום הלחיצה מטה כשהידית מגיעה לקצה התחתון. הטמפרטורה של המים במהלך החליטה היא תערובת של המים שהיו בכוסית ביחד עם מים שהגיעו חמים שהגיעו מהדוד. לאספרסו המתקבל הוא יותר חזק עם טעם מודגש. הארומה והניחוח רכים יותר עם שארית טעם שנמשך לאורך זמן. הקרמה קצת פחות עשירה כי היא מוציאה רק את התמצית של הקפה. תכולת הקפאין המתקבלת, נמוכה יותר.



כל הקיטור שאתם רוצים.
הדוד הגדול עם הקיבולת של 0.8 ליטר מאפשר לייצר קיטור קבוע מיידית. מרגע שהמכונה הגיע לטמפרטורת הפעלה נכונה, הלחץ הקבוע שנוצר בדוד מאפשר להכין קפוצ 'ינו טעים אחד אחרי השני. הקיטור היוצא אינו מדלל את החלב ומאפשר הקצפה מקצועית המאפשרת להכין לאטה ארט (ציורים על הקפה)


קפוצ'ינטור פשוט מושלם.
מכונות המנוף מצוידות גם באפשרות להחליף את צינורית הקיטור בקפוצ'ינטור (זהירות הצינורית יכולה להיות חמה). ברגע שפותחים את ברז הקיטור, החלב נשאב בצינורית ישירות מקרטון החלב. הקפוצ'ינטור גם מחמם את החלב לטמפרטורה הנכונה, וגם מקציף אותו ישירות לכוס. מערכת קטנה לכל מי שלא רוצה להתעסק עם הקצפת חלב בקנקן ומעדיף הקצפה אוטומטית. מערכת קטנה ופשוטה וקלה לניקוי.




הקפוצ'ינו המעולה
עם דוד בקיבולת של 0.8 ליטר אפשר לקבל את הביצועים הבאים:

  1. מיידיות הקיטור: מכיוון שהמכונה בלחץ קבוע, יש למשתמש קיטור מיידית וללא המתנה
  2. קיטור תמידי: כל זמן שיש מים בדוד, יש קיטור העומד לרשות המשתמש כדי להכין רצף של קפוצ'ינו
  3. קיטור יבש: בדוד יש מים וקיטור, עם פתיחת הברז קיטור יבש יוצא מצינורית הקיטור וחודר לחלב מבלי לדלל אותו. כשמשתמשים בקפוצ'ינטור, החלב נשאב ישירות מן הקרטון או הקנקן ויוצא מוקצף וחם במידה הרצויה ישירות לתוך הספל. המערכת מבטיחה היגיינה מרבית ואינה דורשת מיומנות הקצפה מהמשתמש. בסוף ההקצפה כל מה שנדרש זה לשאוב מים במקום חלב דרך המערכת כדי להסיר את כל שאריות החלב.
הפעלת מכונת מנוף

השאירו תגובה

כל התגובות עוברות אישור לפי פרסום